24 dnů do voleb/47 dnů do konce starosty

18.09.2014 12:50

Kampaň v Nové Pace ještě pořádně nezačala. Nicméně mezi místními politiky cítím značnou nervozitu. Bere se to tak, že když jsou tu Sportovci už 12 let, tak už jsou lidi unaveni. Taky jsem si dlouho myslel, že lidi už budou chtít změnu.

A ona změna bude, a to značná. V pondělí jsem si na zasedání v klášteře o zóně ochrany kláštera, jako divák uvědomil, jak jsem s bratrem rozdílní. Za prvé, jak on úplně jinak jedná s lidmi, je-li o něčem přesvědčen, tak ani v zájmu kompromisu nic nevzdá. Za druhé jakou má obrovskou trpělivost. Za třetí jak je ochoten si dělat problémy. Ono je mnoho dalších rozdílů mezi námi, nicméně tyto byly v pondělí viditelné.

Možná je odpočatý, nažhavený, já teď už vyhořel. Do 3. listopadu ale ještě pojedu, co mi to dá.